AlexaTrans este o firma specializata în transportul de persoane pe ruta România – PARIS – România.

Transportul se efectueaza cu autocare de ultima generatie, asigurând un confort ridicat si siguranta pe parcursul calatoriei. Autocarele furnizeaza servicii de transport ieftine, sigure si flixibile tuturor, indiferent de mijloacele lor financiare sau de locul în care traiesc.

1. Rezervarea trebuie făcută cu 4-7 zile înainte de data plecării.
2. Rezervarea locului în autocar se face în funcţie de locurile disponibile şi de graficul de circulaţie al transportatorului.
3. Este obligatorie prezenţa pasagerilor cu 30 min înainte de plecare. Întârzierea călătorilor nu va influenţa orarul deja stabilit, în cazul neprezentării călătorului la îmbarcare, locul său va trece în gestiunea personală a transportatorului.
4. Pasagerii se obligă să respecte prevederile ţărilor tranzitate, referitoare la documentele de intrare (ieşire), prevederile vamale, financiar administrative, referitoare la persoana sau la bagajele sale. Transportatorul nu îşi asumă răspunderea pentru cheltuieli suplimentare determinate de lipsa acestor documente.
5. Pentru biletele dus, în cazul în care pasagerul renunţă la călătorie, sau la una dintre călătorii, în cazul biletului dus-întors, din propriile motive, suma achitată nu se returnează, nici o altă persoană nu poate călători cu acel bilet.
6. Orice modificare a biletelor de călătorie dus, trebuie anunţată cu cel puţin 48 de ore înainte de efectuarea călătoriei.
7. Biletul de călătorie este nominal, nu poate fi transmis altei persoane şi trebuie să fie prezentat la cererea personalului firmei sau a autorităţilor abilitate să facă controale.

8. Biletele fără ştampila agenţiei emitente, sau fără data emiterii, nu sunt valabile.

9. Biletele pierdute, distruse sau furate nu se înlocuiesc, nu se vor emite duplicate, iar pasagerul nu poate fi despăgubit în astfel de cazuri.

10. Transportatorul îşi rezervă dreptul de a-şi selecta clientii şi de a întrerupe călătoria unui pasager care împiedică buna desfăşurare a călătoriei.
11. Pasagerii au obligaţia să depună orice reclamaţie referitoare la pierderea (furtul) sau deteriorarea bagajelor, imediat după sosire, la echipaje şi să confirme în scris în maxim 48 de ore de la sosire. Orice reclamaţie ulterioară nu va mai fi luată în considerare.
12. Transportatorul va depune toate eforturile pentru a transporta pasagerul şi bagajele sale într-un termen rezonabil. Orele indicate pe bilet, în orare şi în alte documente nu sunt garantate şi nu fac parte din contractul de transport. Orarele sunt susceptibile de modificare fără preaviz. Transportatorul nu îşi asumă nici o responsabilitate pentru întârzierile curselor şi(sau) pentru pierderile suferite de către pasager, ca urmare a acestor întârzieri. Orele de sosire depind de timpul de aşteptare din graniţe şi de pe şosele.

Icon securitate LibraPay

FREE WIFI

RAMAI INFORMAT

Acum poti fi informat cu privire la ofertele noastre, cursele suplimentare si alte noutati pe care le pregatim pentru tine!

Inregistreaza-te si te vom adauga in baza noastra de date!

 

CAUTAM COLABORATORI