Transport colete România - Franța, Franța România

Preluări/Distribuiri Colete Paris: Vineri
+407 40140 558+33 632 430 551

SERVICIU TRANSPORT COLETE

Efectuăm servicii de coletărie rapidă în toate orașele din România la prețul de 1 euro/kg pe traseul autocarului, si 1,5 euro la coletele livrate la adresa prin Curier.

•    Expedierea coletelor din România spre Franța se face în fiecare zi de Joi.

•    Expedierea coletelor din Franța spre România se face în fiecare Vineri din Porte de Montreuil direct la autocar.

•    Coletele nu au voie să conțină țigări, băuturi alcoolice netimbrate sau bunuri periculoase care sunt interzise la transport în conformitate cu legislația în materie (pentru detalii verifică secțiunea Restricții la transport colete).

PROGRAM LIVRĂRI ȘI PRELUĂRI COLETE

VINERI (15:00-19:00)
Avenue du Professeur Andre Lemierre 11
Porte de Montreuil
Parcarea de langa Carrefour, (unde se face piata)

NOU! 

Preluări colete de la domiciliu (minim 50kg) contracost în funcție de adresa clientului.
Tariful de la adresa la adresa este de 2 euro/kg.
Pentru cantităţi mai mari de 150 kg tarifele se negociază.

Conditii Generale privind furnizarea serviciilor postale

Condiții de acceptare a trimiterilor poștale
FIDELALEXA accepta trimiterile postale ambalate si etichetate in mod corespunzator de catre expeditor. Prin predarea trimiterilor catre agentul nostru, expeditorul este de acord cu termenii si conditiile FIDELALEXA, indiferent daca semneaza sau nu documentul de transport (AWB).
Preluarea trimiterii postale se realizeaza prin personalul angajat la punctele de lucru FIDELALEXA sau de la adresa indicata de expeditor prin curier; in cazul trimiterilor postale incorect ambalate de catre expeditor, FIDELALEXA nu raspunde de nici o eventuala deterioare a trimiterii postale pe timpul transportului. Predarea trimiterii postale se face la adresa indicata de expeditor, personal catre destinatar sau catre persoana autorizata sa primeasca trimiterea postala. In momentul ridicarii trimiterile se vor cantari, masura si greutatea ce se va lua in calcul, va fi cea mai mare dintre greutatea fizica si cea volumetrica. Formula de calcul pentru greutatea volumetrica este lungime x latime x inaltime/6000. Nu se accepta trimiteri postale cu o greutate mai mare de 50(cincizeci) Kg sau cu lungimea mai mare de 3(trei) metri.
FIDELALEXA are dreptul de a refuza predarea catre destinatar a trimiterii postale in urmatoarele cazuri:
– expeditorul nu a platit integral tariful corespunzator trimiterii postale;
– ambalajul trimiterii postale prezinta inscriptii care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri sau trimiterea postala consta in bunuri care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri, daca se depun neambalate;
– daca, dupa preluarea trimiterii postale, rezulta in mod neindoielnic, in urma utilizarii unor metode de observare rezonabile care sa nu afecteze secretul corespondentei, ca trimiterea postala contine bunuri interzise la transport sau care nu respecta conditiile de transport;
– daca, dupa preluarea trimiterii postale, aceasta a produs sau poate produce iminent pagube persoanelor, mediului, instalatiilor utilizate sau altor trimiteri postale.
FIDELALEXA va returna trimiterea postala clientului expeditor cu aplicarea unui tarif egal cu cel al AWB-ului de tur, daca trimiterea nu a putut fi predata destinatarului din urmatoarele motive:
– adresa destinatarului nu exista sau la acea adresa nu exista nici o constructie unde trimiterea postala sa poata fi predata;
– destinatarul/persoana autorizata sa primeasca trimiterea postala, nu a fost gasita la adresa indicata, iar termenul de pastrare la punctul de contact deservit de personal a expirat;
– destinatarul sau persoana autorizata sa preia trimiterea postala a refuzat primirea.
In ipoteza in care trimiterea postala nu poate fi predata, FIDELALEXA va notifica destinatarul despre existenta unei trimiteri postale nelivrate si punctul de lucru unde aceasta va fi pastrata timp de 5 zile de la data avizarii acestuia
Condiții de calitate
FIDELALEXA garanteaza livrarea oricarei trimiteri postale, in bune conditii si in deplina confidentialitate, oriunde pe teritoriul Romaniei in termen maxim de 36 de ore cu exceptia cazului fortuit sau fortei majore, iar pentru trimiterile postale internationale, termenul maxim de livrare este de 5 zile. Termenul de livrare nu include zilele de week-end si sarbatorile legale.
Pe intreaga perioada in care se afla in posesia trimiterii postale, FIDELALEXA nu va utiliza metode de manipulare care prin activitatea angajatilor sai sau a factorilor externi pot altera, deteriora trimiterea postala ori continutul acesteia.
De asemenea FIDELALEXA nu conditioneaza prestarea serviciilor postale de deschiderea trimiterii postale, nu va deschide trimiterea postala pana la destinatie si nu va utiliza metode demanipulare care ar da posibilitatea oricarei persoane de a lua cunostinta de continutul trimiterii postale.
Termene de păstrare
Trimiterile postale care nu au fost predate destinatarului si nici returnate expeditorului vor fi pastrate timp de 9 luni in depozitul FIDELALEXA. Daca in acest timp expeditorul sau destinatarul nu au revendicat trimiterea, aceasta va trece fara nici o notificare sau formalitate prealabila in proprietatea FIDELALEXA.
Reclamații și mecanismul de soluționare a reclamațiilor
Atat expeditorul cat si destinatarul sau tertul, dupa caz, au dreptul de a inainta o reclamatie, in cazul in care se constata pierderea, deteriorarea sau distrugerea unei trimiteri postale.
Orice reclamatie trebuie sa fie inaintata in scris si sa contina: numele intreg sau denumirea expeditorului, numele intreg sau denumirea destinatarului, date de contact(adresa, telefon, email), data la care a fost efectuata preluarea, numarul sau seria AWB, dovada achitarii tuturor taxelor de transport si o scurta descriere a modului de constatare a incidentului.
Reclamatia se poate depune personal, la sediul firmei sau la unul din punctele de lucru, pentru a primi un numar de inregistrare, sau se poate trimite prin posta (cu serviciul “confirmare de primire”), prin fax sau prin e-mail, catre Departamentul de Relatii Clienti FIDELALEXA.
Reclamatiile trimise prin posta, fax sau e-mail vor fi inregistrate conform procedurii urmand ca reclamantului sa i se confirme primirea reclamatiei si numarul de inregistrare, pe aceeasi cale pe care reclamatia fost transmisa, sau telefonic la numarul de contact inscris in reclamatie.
Reclamatia se poate formula si inainta in termen de 6 luni, de la data preluarii trimiterii postale, orice reclamatie primita dupa expirarea termenul precizat nu va fi luata in considerare.
Termenul de solutionare a unei reclamatii este de maxim 3 (trei) luni de la data depunerii reclamatiei.
Solutionarea reclamatiilor se va face de catre personalul desemnat, din cadrul firmei FIDELALEXA. In acest scop se va deschide o ancheta interna, pentru a se analiza imprejurarile in care s-a produs incidentul, cauzele care au dus la producerea incidentului si se va reconstitui intregul parcurs al trimiterii. Pe toata perioada desfasurarii anchetei, persoanelor desemnate sa se ocupe de investigatie, li se va acorda tot suportul din partea oricaror persoane care au intrat in contact direct cu trimiterea si deasemena vor avea tot suportul departamentelor interne ale companiei noastre, pentru a putea solutiona ancheta interna.
Directorul companiei noastre, va analiza raportul anchetei si in functie de continutul acestuia va dispune formularea raspunsului catre semnatarul reclamatiei, iar daca este cazul, luarea masurilor disciplinare sau materiale impotriva persoanelor care se fac vinovate de pierderea, distrugerea sau deteriorarea trimiterilor postale in cauza.
In cazul in care reclamantul nu este multumit de modul in care a fost solutionata reclamatia, acesta poate inainta o plangere autoritatilor de reglementare ANCOM, sau se poate adresa instantelor judecatoresti competente, in termen de un an de la data depunerii trimiterii postale. Plangerea inaintata autoritatilor de reglementare ANCOM sau cererea de chemare in judecata trebuie insotita de dovada indeplinirii procedurii reclamatiei prealabile.
Limita de răspundere
FIDELALEXA colecteaza si livreaza exeditiile prin mijloace proprii, colaboreaza cu alti furnizori de servicii postale si raspunde fata de clientii sai astfel:
– In caz de disparitie, furt sau distrugere totala sau partiala a trimiterilor care fac obiectul unui serviciu cu valoare nedeclarata FIDELALEXA acorda o despagubire egala cu de 10 ori tariful seviciului;
– In caz de disparitie, furt sau distrugere totala a trimiterilor care fac obiectul unui serviciu cu valoare declarata, FIDELALEXA acorda o despagubire egala cu valoarea trimiterii, daca clientul plateste o taxa suplimentara de 1% din valoarea declarata.
– In caz de disparitie, furt sau distrugere partiala a trimiterilor postale care fac obiectul unui serviciu cu valoare declarata, daca clientul a platit taxa suplimentara de 1% din valoarea declarata FIDELALEXA acorda o despagubire egala cu valoarea corespunzatoare partii lipsa, distrusa sau deteriorata, daca aceasta a fost depusa deschisa.
– Cu cota parte corespunzator partii lipsa din valoarea declarata, pentru trimiterile postale depuse inchise sau care fac obiectul obiectul unui serviciu cu valoare declarata.
In urmatoarele cazuri FIDELALEXA este exonerat de raspundere :
– paguba s-a produs ca urmare a faptei expeditorului sau destinatarului;
– utilizatorul nu are instalata o cutie postala care sa permita predarea trimiterii postale sau aceasta nu asigura securitatea trimiterilor postale ori, dupa caz, nu are asigurat un serviciu destinat primirii trimiterilor postale;
– trimiterea a fost primita fara obiectii de catre destinatar, cu exceptia reclamatiilor referitoare la pierderea, furtul, deteriorarea sau distrugerea totala ori partiala a continutului trimiterii postale;
– paguba s-a produs ca urmare a unui caz de forta majora sau a cazului fortuit; in acest caz expeditorul are dreptul la restituirea tarifelor achitate, cu exceptia tarifului de asigurare.
Restricții la transport colete
  • Bujuterii din metale pretioase Interzise
  •  Lingouri din orice metal pretios Interzise

  • Pietre pretioase vrac Interzise

  • Bunuri de valoare ( blanuri, ceasuri, tablouri, icoane, monede de colectie, etc) Interzise
  • Bunuri de valoare in forma la purtator Interzise (Bunuri periculoase interzise)
  • Cash, bonuri de masa, instrumente de plata necompletate (OP, CEC,BO) Interzise
  • Timbre/banderole fiscale Interzise
  • Tigari, tutun Interzise
  • Droguri / plante halucinogene, plante etnobotanice si substante psihotrope si precursorii

    interzise acestora

  • Explozivi, incarcaturi explozive, artificii, imitatii Interzise
  •  Arme de foc complete sau parti, imitatii, Air Soft, munitie, munitie – imitatii Interzise
  • Teste de laborator de orice fel precum si organe umane Interzise
  • Ramasite umane-inclusiv cenusa Interzise
  • Animale, pesti, pasari vii sau moarte, insecte, viermi,serpi, insecte Interzise
  • Alte bunuri Interzise si/sau restrictionate la transport (vizeaza bunurile periculoase interzise de lege)
Tarife
Dvs. sunteti de acord sa achitati contravaloarea taxelor de transport ale trimiterii in sine si deasemenea a tuturor taxelor aferente efectuarii, la cererea dvs, a altor tipuri de servicii, altele decat cele incluse: aditionale sau cu valoare adaugata (valoare declarata, retur documente,etc.).
In cazul in care dvs. ne instiintati ca ati cazut de acord ca destinatarul sau o terta parte sa suporte taxele aferente unei trimiteri, inclusiv pentru alte tipuri de servicii, altele decat cele incluse, iar acestia refuza sa achite aceste taxe, ne rezervam dreptul de a recupera toate taxele de expediere de la dvs.
Tarifele se aplica pentru cea mai mare dintre greutatea fizica si greutatea volumetrica, luand in considerare factorul de conversie volumetrica. Tariful pentru greutatea liniara nu se deduce prin compararea greutatii fizice sau a greutatii volumetrice si se aplica trimiterilor postale la care dimensiunea uneia dintre laturi este mai mare sau egala cu 2(doi) metri.
Tariful perceput pentru returnarea unei trimiteri postale este egal cu tariful perceput pentru trimiterea acesteia, la care se audauga alte taxe aferente returnarii.
Despăgubiri
Orice reclamatie se va inregistra in “Registrul de Reclamatii” si solicitantul va fi despagubit in functie de tipul serviciului ales, cu valoare declarata sau nedeclarata in termen de 30 de zile de la data solutionarii favorabile a reclamatiei. Daca reclamatia este intemeiata, despagubirea se acorda in numerar, daca solicitantul este persoana fizica si prin ordin de plata sau prin compensare daca solicitantul este persoana juridica. Reclamatia se va considera intemeiata daca potrivit intelegerii contractuale sau dispozitiilor legale FIDELALEXA este obligat sa acorde despagubiri.
Obligațiile FIDELALEXA
FIDELALEXA se obliga sa preia trimiterile dvs. pe baza de comanda sau in urma intelegerii contractuale pe care o aveti declarata cu noi.
La preluare in prezenta si impreuna cu expeditorul, verificam modul de ambalare, etanseitatea trimiterii postale si siguranta sigiliului trimiterii in cauza. In cazul in care se constata diferente de greutate intre greutatea inscrisa in AWB si greutatea reala, determinata prin cantarire, in depozitele proprii, se va inscrie in AWB greutatea reala determinata, in urma cantaririi trimiterii si va fi anuntat expeditorul sau destinatarul de aceasta modificare.
La livrarea trimiterilor postale catre destinatar, vom prezenta integritatea sigiliilor, a ambalajului si a benzilor adezive de sigilare a acestora. In cazul unor eventuale deteriorari ale ambalajului sau ale sistemelor de sigilare ale trimiterilor, noi vom participa impreuna si in prezenta destinatarului, la deschiderea trimiterii pentru a constata posibilele deteriorari sau lipsuri ale continutului, daca acestea exista. Daca nu se constata deteriorari sau lipsuri de continut, atunci se va efectua livrarea trimiterii in conditii normale si se va obtine confirmarea de primire integral. Daca se vor constata deteriorari sau lipsuri de continut, acestea se vor inscrie intr-un proces verbal de constatare intocmit in doua exemplare, unul pentru fiecare parte, care va fi anexat AWB-ului si totodata vom informa expeditorul de eventualele neconcordante aparute la livrarea trimiterilor postale.
Obligațiile clienților
Dvs. ne garantati securitatea trimiterilor postale si ca natura continutului (specificatii tehnice si de calitate a produselor, numar de bucati inregistrat in factura sau in avizul emis de expeditor, etc.) nu este parte a raspunderii noastre.
Declararea continutului trimiterii inscris in AWB este reala si conforma cu continutul, iar articolele sau bunurile expediate nu sunt restrictionate sau interzise la transport.
Modul de ambalare al trimiterilor postale si al continutului este adecvat conditiilor de transport, pentru a proteja articolele sau bunurile, care fac obiectul trimiterii, impotriva riscurilor sau incidentelor ce pot sa apara pe toata durata transportului.
Etichetele trebuie sa fie bine fixate si pozitionate intr-un loc vizibil, la suprafata trimiterii postale, sa poata fi observate cu usurinta.
Adresele de livrare trebuie inscrise in etichetele si in documentele de expediere, in forma completa si lizibila, inclusiv codurile postale.
Se inscrie in AWB toate serviciile aditionale solicitate sau alte conditii speciale de livrare(livrare la domiciliu, livrare din sediul FIDELALEXA, etc.)
In AWB sa fie declarata si inscrisa greutatea reala a trimiterii si se va tine cont de exceptiile de calcul ale greutatilor trimiterilor postale(greutatea volumetrica si greutatea liniara).
In cazul in care plata transportului nu se poate incasa de la destinatarul sau tertul indicat in AWB, garantati ca in acesta situatie, vom putea recupera de la dvs. contravaloarea tuturor taxelor de transport incluse, ale trimiterii postale in sine.
Nici un angajat, subcontractor FIDELALEXA si nimeni altcineva nu are autoritatea sa modifice in vreun fel termenii si conditiile prezentate sau sa faca o promisiune in numele nostru.
In cazul in care dvs. ne predati o trimitere care contine instructiuni scrise sau verbale, care contravin termenilor si conditiilor, FIDELALEXA nu va fi tinuta raspunzatoare pentru aceste instructiuni.
In momentul predarii uneia sau mai multor trimiteri postale catre noi, dvs. acceptati “Termenii si Conditiile de Furnizare a Serviciilor Postale”, atat pentru dvs. cat si pentru o alta persoana care poate avea un interes asupra trimiterii in cauza, indiferent daca a fost semnat sau nu pe AWB.
Termenii si Conditiile de Furnizare a Serviciilor Postale enuntate anterior, protejeaza in acelasi timp pe toti cei care relationeaza cu noi pentru furnizarea de servicii postale.
[elfsight_whatsapp_chat id="1"]